Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna
(1)
Autor
Reich Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dane osobowe
(1)
Internet
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Gatunek
Poradniki
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Spis treści : 1. Historia i pojęcie netykiety ; 2. Co to jest wizerunek (marka własna) i dlaczego warto o niego dbać ; 3. Jak nawiązywać kontakty w mediach społecznościowych ; 4. Ludzie e-maile piszą ; 5. Jak rozmawiać w mediach społecznościowych ; 6.Instagram : największa społeczność ekshibicjonizmu ? ; 7.Komentuję -przepraszam : hejtuję ; 8. Ranking i oceny firm w mediach społecznościowych ; 9. AAA szukam pracy - personel branding ; 10. Foursquqre : pokaż mi, gdzie jesteś ; 11. 140 znaków do sukcesu ; 12. Nie jesteś w sieci - nie żyjesz? ; 13. Jak przetrwać w blogosferze ; 14. Kontakt prywatny, kontakt publiczny .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej